WIADOMOŚCI

Zespół BMW w Japonii bez kierowcy rezerwowego
Zespół BMW w Japonii bez kierowcy rezerwowego
Zespół BMW Sauber podczas GP Japonii, która odbędzie się pod koniec tego miesiąca na torze Fuji wystąpi najprawdopodobniej bez kierowcy rezerwowego.
baner_rbr_v3.jpg
Wyścig w Japonii koliduje z finałem mistrzostw świata serii GP2, który jest zaplanowany w Walencji. Po zwolnieniu z kontraktu Sebastiana Vettela obowiązki testera zespołu BMW przejął Timo Glock, który na dzień dzisiejszy jest liderem GP2.

W odniesieniu do tej sytuacji magazyn Auto Motor und Sport twierdzi iż w sobotę, podczas imprezy BMW Sauber zorganizowanej w Parku Olimpijskim w Monachium, zespół potwierdził zwolnienie Timo Glocka z obowiązków kierowcy rezerwowego podczas GP Japonii.

„Jestem wdzięczny za to, że zespół dał mi tą szansę” powiedział 24-letni Glock. „Oczywiście chciałbym wygrać te mistrzostwa.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

39 KOMENTARZY
avatar
walerus

03.09.2007 13:46

0

Wygraj Glock i pomóż BMW w 2008 jako tester sięgać po najwyższe laury! stabilizacja też jest ważna....;-)


avatar
m@rO

03.09.2007 13:52

0

Życze powodzenia Glock :)


avatar
radish

03.09.2007 13:57

0

kto to tak beznadziejnie wysrodkowal wszstko?oczopląsu mozna dostac,te zmiany nie sa KORZYSTNE !!


avatar
tylko

03.09.2007 14:41

0

źle się patrzy


avatar
radish

03.09.2007 14:46

0

masakra,przynajmniej komentarze dajcie normalnie,chociaz reeszta tez wyglada beznadziejnie.Menu tragedia


avatar
kleszczu777

03.09.2007 14:57

0

a mitego Vetela szkoda ;( wystartowal raz i odrazu dostal pounkcik i go wywalili powodzenia Glock


avatar
barteks3

03.09.2007 15:16

0

walerus: wątpię, żeby Glock był dalej testerem w przyszłym sezonie w BMW. Ma w tej chwii duże szanse na zastąpienie Szumachera w Toyocie :)


avatar
barteks3

03.09.2007 15:16

0

Nie dość, że komentarze sie dublują to jeszcze to idiotyczne wyśrodkowanie.. :/


avatar
barteks3

03.09.2007 15:18

0

kempa: a jak wygląda sytuacja z Nakajima, który jest testerem w Williamsie ?? On też jeździ w GP2...


avatar
Kabat

03.09.2007 15:18

0

Przerzućcie się na Firefoxa. Na nim jest wszystko tak jak było


avatar
barteks3

03.09.2007 15:26

0

kempa: widze, ze cytujesz za F1-live, impreza w Monachium była w sobotę (Saturday) a nie w niedzielę ;)


avatar
Kazik

03.09.2007 15:41

0

Glockowi życzę kontraktu w Toyocie na sezon 2008.Ma doświadczenie w F1 (nawet zdobyte punkty) a startami w GP2 potwierdza swój wysoki poziom.PS.Mi akurat zupełnie nie przeszkadza obecna forma strony glównej (wyśrodkowanie),nie wiem w czym problem (w/g mnie jest lepiej).


avatar
tylko

03.09.2007 15:57

0

nawet na mozilli firefox 2.0.0.6 sa widoczne zmiany


avatar
Smola

03.09.2007 16:25

0

Taaaa... Glock w Toyocie za leniwego i grubo przeplaconego Ralfa. Wizja mi sie podoba, a najlepsze jest to, ze jest to bardzo prawdopodobne. Z nasza strona faktycznie cos nie tak... jakies zmiany czy cos :P mie sie to nie podoba... wolalbym pierwsza i sprawdzona opcje. Wszystko czytelne i standartowe. Zrobmy ankiete na ten temat - to tylko moja propozycja.


avatar
Paatryk

03.09.2007 16:37

0

Najbardziej mnie drażni to, że wszystko jest wyśrodkowane!!! STRASZNIE ŹLE, asz normalnie nie chce się patrzyć! I pasuje coś napisać na temat ... BMW daje szanse wielu kierowcom np. Vetelowi i Glockowi. Gorzej będzie jak Nickowi, albo Robertowi coś się stanie na testach i bedzie trzeba kogos zastapic póżniej!


avatar
tomasz19

03.09.2007 16:38

0

na mozilli wszystko wygląda tak samo jak wcześniej


avatar
walerus

03.09.2007 16:39

0

wyśrodnkowanie fatalne - od razu mi sięchciały zwrócić kanapki z drugiego śniadania......bartes3 i Smola - macie rację jeśli Toyota nie ściągnie za 40 mln Alonso to Glock na 80% w toyocie- a testerem pewnie jakiś młody Niemiec albo cuś takiego....;-)


avatar
jeden

03.09.2007 17:13

0

Nie lubię Ferrari ale to jedyne wyjście. BMW pewnie w przyszłości będzie jeszcze bardziej konkurencyjne, w końcu to najbogatszy team, jednak Kubica zawsze będzie drugim kierowcą, a w zasadzie testowym. Nawet jeśli kiedyś wyrzucą Heidfelda, to przyjmą innego Niemca (w tej chwili tylko Rosberg wchodzi w grę). To, że Theisen już w szpitalu podpisał z Kubicą przedłużenie kontraktu, pokazuje jak bardzo się boją jego odejścia, widocznie ma powody. Niestety F1 niewiele ma wspólnego ze sportem, jest po prostu przedsiębiorstwem Ecclestona. Największą popularność ma w Niemczech, więc żeby nie stracić oglądalności, trzeba im dać zastępcę Schumachera, . Dlatego nikt nie protestuje i nie nakłada kar na Heidfelda gdy ten stwarza zagrożenie wypychając innych kierowców. Drugą świętą krową stał się Hamilton. Ten z kolei ma poparcie brytyjskiego prezesa FIA. Choćby nie wiadomo jak się starał, nie pozwolą mu nie ukończyć wyścigu, nawet wbrew przepisom. Nie dziwi frustracja Alonso.


avatar
Smola

03.09.2007 17:30

0

jeden... ja nie wiem skad ty wziales twoje "przemyslenia", ale jestem pod wrazeniem. Czego Theissen ma sie bac?? ze Robert pojdzie do Red Bulla?? faktycznie... niesamowite zagrozenie. Trzeba jeszcze Tobie uswaidomic, ze Robert ma marne szanse na przejscie do Ferrari... a raczej w najblizszej przyszlosci ich teorytycznie nie ma... spojrz na kontrakty kierowcow Scuderii. BMW sie rozwija, a Theissen wie, ze Kubica jest niesamowicie utalentowanym kierowca: "Kubica jest nieoszlifowanym diamentem, ktorego nie CHCEMY sie pozbyc" - to slowa Mario. F1 to nie tylko sport... to wielki biznes, a bylo tak odkad pamietam i sie to nie zmieni... to tak jakby w twoim ciele zaniklo serce... umrzesz bez niego... tak samo F1 bez biznesu. To logiczne, ze Niemcy chca drugiego Schumiego, ale na 100% wiedza, ze predko takiego nie bedzie. Heidfeld jezdzi w BMW, bo spisuje sie dobrze. Regularnie zdobywa pkt dla zespolu, o szefostwo tego chce. Wiec w czym problem? Nie jest do konca pewne, czy Nick bedzie jezdzil w sezonie 2009. Kraza pogloski, ze ma podpisany kontrakt tylko na 2008, a w 2009, duze szanse zajecia fotela kierowcy BMW Sauber, ma FErnando Alonso, ktorego manager znalazl luke w kontrakcie z Mclarenem mowiaca ze Alonso moze zerwac konrakt wczesniej, jezeli reputacja w zespole bedzie negatywnie wplywac na jego wizerunek jako kierowcy, oraz atmosfera w zepole bedzie dla jego podopiecznego nie do wytrzymania. Sa ku temu powody: 1) afera szpiegowsa, 2) "Faworyzowanie" Lewisa. Raczej z Rosbergiem to sie lekko pomyliles, bo Nico w razie przejscia Alonso do BMW jest na celowniku Mclarena.... powodzenia


avatar
HUN

03.09.2007 18:27

0

Niemożliwe żeby zastąpili Heidfelda (Niemiec) Alonso (hiszpan) w niemieckim zespole........ Dwóch obcokrajowców w BMW??


avatar
tomasz19

03.09.2007 18:42

0

smola... wszystko jest super tylko że jak Alonso przejdzie do BMW to na 100% zastąpi Roberta


avatar
Smola

03.09.2007 19:15

0

a powiesz mi, dlaczego jest to niemozliwe?? np w Ferrari nie ma ani jednego wloskiego kierowcy, w Renault tez francuzow nie ma... Williams.... hmmmm, Honda.... japonczycy nimi jezdza?? cos sie wam to nie udalo


avatar
qwert

03.09.2007 20:23

0

@jeden - bez kompleksów możesz zostać redaktorem "Faktu". Co do tematu. Nie wydaje mi się, żeby był to jakikolwiek problem dla BMW, że nie będą mieli w trakcie weekendu kierowcy testowego. Nie pamietam już kiedy ostatnio Glock prowadził bolid w treningach przed gp. Ew wypadek losowy (niedyspozycja kierowcy itp) dałby mu taką możliwość, ale na to są b mało szanse.


avatar
k.music

03.09.2007 20:33

0

A ja z uporem maniaka twierdze, że BMw największe sukcesy odniesme wtedy gdy pozbędą się Nicka i podpiszą kontrakt z Alonso. Uważam, ze świetnie by ze sobą współpracowali. Team Alonso Kubica:)) Gdześ kiedyś Robert mówił, że ma dobry kontakt z Alonso. A Aga Radwańska przegrała. E tam...


avatar
shadus

03.09.2007 21:00

0

Jeżeli Glock wygra GP2 z pewnością zainteresuje się nim wiele stajni. Podobnie było przecież w przypadku Hamiltona. Przejście Alonso do BMW jest niemożliwie. Po prostu on nie jest głupi, żeby przechodzić do słabszego zespołu. Poza tym BMW ma świetnych kierowców.


avatar
obi216

03.09.2007 21:24

0

Na dzień dzisiejszy słabszego - bo nie wiadomo co będzie w przyszłym sezonie -"shadus". BMW ciągle się rozwija i ma spore możliwości .


avatar
Kazik

03.09.2007 21:49

0

Wygląd strony głównej w/g mnie jest O.K.-dużo ludzi jednak lubi się czepić-bo dlaczego miałoby być nie tak jak przedtem ?


avatar
qTeCk

03.09.2007 22:59

0

jeden - gdzieś ty wyczytał że BMW jest najbogatszym teamem? A odnośnie współpracy na linii Alonso-Kubica to rzeczywiście panowie się dobrze znają (prawdę mówiąc nie wiem skąd aż tak dobrze, odnosze wrażenie,że Robert zna się z nim lepiej niż np z Hamiltonem czy Rosbergiem,których teoretycznie powinien lepiej znac). Ale Alonso jest dośc kapryśną gwiazdą i jego przyszli partnerzy mogą miec z tym problemy.Samemu Robertowi opłaca się zostawac w BMW bo to rozwijający się team z perspektywami na przyszłośc. Zarząd konsekwentnie wdraża swoje zamierzenia odnośnie bolidu. A strategie poszczególnych kierowców? Tego nie potrafie zrozumiec do dziś


avatar
barteks3

03.09.2007 23:13

0

walerus: wypluj tego młodego Niemca jako testea w BMW ;) a co powiesz na Natalię Kowalską? :)))


avatar
shadus

03.09.2007 23:36

0

Myśląc realnie nie ma żadnych szans na zmianę w zespole BMW przez najbliższe dwa lata. Robert i Nick mają podpisane kontrakty. Nie ma sensu pytać co potem, bo różnie wszystko może się potoczyć. Na razie trzeba powiedzieć, że między BMW, a Ferrari i Mclarenem jest przepaść. Wątpię, żeby za rok udało się stworzyć konkurencyjny bolid, mimo ogromnych nakładów.


avatar
jeden

04.09.2007 00:31

0

Kubica z Alonso się znają i kumają, bo obaj weszli do F1 bez sponsorów i opiekunów, a niewielu takich w całym padoku.


avatar
walerus

04.09.2007 09:19

0

barteks3 - tfu tfu tfu...;-) ale to nic nie da Kowalska jest jednak za cienka ma szansę co najwyżej na Toro Roso.....co do 2009 bo 2008 jest ustawiony poza Glockiem w Toyocie za Ralfa i ewentualnie Piqueta za Fisico - to Alonso. Teraz ma mozliwość skorzystania z tej klauzuli, a za rok sytuacja może być całkiem inna - mclaren czyściutki i tak odejść nie będzie mógł - po za tym zostanie mu już tylko rok kontraktu - więc pewnie jakoś dociągnie - reasumując - duże rozszady mogą być przed 2010 i wtedy też zmiany w regulaminie i zmiany konstrukcyjne - może wtedy coś się będzie działo....;-)


avatar
atomic

04.09.2007 09:53

0

panowie :kierowca zawsze może zerwać kontrakt to raz . dwa :w tym sezonie renault odpadł z rywalizacji i to największa niespodzianka , po kierowcy o innym kolorze skóry , w tym roku.więc w przyszłym roku wszystko się może zdażyć i musimy poczekać./mam nadzieje że odpadnie mcl / trzy : pojawia się nowy gracz na rynku który nie ma jesze kierowców i może nieżle zamieszać . cztery :robert nie mając sponsora ciągle musi udawadniać , że nie trafił do f1 z łapanki.sam stwierdził po roku że f1 nie wygląda tak, jak się tego spodziewał. /wszędobylska kasa , faworyzowanie, dobory strategii i pewnie jeszcze coś o czym może powie po zakończeniu kariery/.pięć : oczy mnie bolą od tego wypośrodkowania .


avatar
qwert

04.09.2007 19:43

0

Coście się wszyscy uczepili tego wypośrodkowania? Według mnie jest ok, w sumie bez różnicy, czy wyrównane do lewej czy do środka. Może to sprawa przeglądarki?


avatar
walerus

05.09.2007 09:05

0

podobno przeglądarki - ale kiedyś na wszystkich było ok - a teraz na Foxie podobnio okay a na IE -środek z zadek...;-)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu